Természtesen tisztában vagyunk, hogy a mai időkben szinte mindig az ár számít, de egy informatikai szolgáltató választásnál érdemes más szempontokat is mérlegelni.
– alaposság: hogy ad a leendő szolgáltató ajánlatot egy rendszerüzemeltetésre (ha felmérés nélkül összeszámolja a gépeket és beszorozza egy összeggel az porbléma)
– megbizhatóság: hogy kezeli a leendő szolgálatót a cégeknél tudomására jutott információkat
– szakértelem: érdemes kiválasztani egy a közelmultban megoldott vagy várható informatikai fejlesztést, és megkérdezni a leendő szolgáltatót, hogy mi a véleménye, illetve ő hogy oldaná meg.
– gyorsaság és elérhetőség: egy -egy problémára milyen hamar reagál a leendő szolgáltató, illetve a szolgáltatás milyen csatornákon, időintervallumban érhető el..
– felelőség vállalás: a leendő szolgáltató milyen felőséget vállal az üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatban, kialakít -e katasztrófa tervet.
– innováció: milyen ötlete volt a legutóbb és hogyan valósította meg.. hogy tudja segíteni a céget a fejlődésben.
2017.12.28.
Categories: