Beszerzés és beüzemelés

CEO

Beszerzés és beüzemelés

Munkánk során gyakran tapasztaljuk, hogy a szakértelem hiánya, akciók, vagy az idő szorítása miatt, az eseti ügyfeleink nem mindig a megfelelő informatikai eszközt szerzik be, és a beüzemelés során szembesülnek ezzel, ami nem kis bosszúságot jelent.

Ezért fontos, hogy alaposan, minden részletre kiterjedően felmérjük azt, hogy mire is van szükség, és a megfelelő eszközt vásároljuk meg.

Nagy tapasztalattal rendelkező munkatársaink Önöknek is segítenek az igény meghatározásánál, és tanácsot adnak a beszerzést illetően, ezért ha informatikai eszköz beszerzése előtt áll, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a technikai tanácsadói vonalunkon: 06-1-445-3325, vagy kérjen ajánlatot.

A cégünktől beszerzett eszközöket, kedvező feltételek mellett szakszerűen üzembehelyezzük, de természtesen vállaljuk a más beszállítónál, vagy a kereskedelemben beszerzett eszközök szakszerű üzembe helyezését, és használatának betanítását is.

Eszköz meghibásodás esetén, ha az eszköz garanciális, az ertékesítési díj tartalmazza a garanciális ügyintézést.

contract-650x350
  • teljeskörű igényfelmérés
  • megfelelő eszköz kiválasztás beszerzés
  • szakszerű üzembehelyezés, betanítás
  • garanciális és garancián túli ügyintézés
  • tanácsadás

Mottó: “Megfelelő eszközt a megfelelő helyre!”

Telefonon a 06-1-445-3323 központi ügyfélszolgálati számon, illetve a +36 30 919 1116 mobil telefonszámon.

Emailben a helpdesk@adminsys.hu email címen

Kollégáink reggel 8:00 és délután 16:30 között várják megkeresését.

Amennyiben olyan informatikai problémája merült, melyre a weboldalunkon nem talál megoldást, illetve szolgáltatást, keressen meg minket és egy személyes megbeszélés alkalmával tudunk megoldást nyújtani Önöknek.

Napi szinten támogatunk Dell, HP, Synology, Zyxel és Microsoft termékeket. Természetesen ha Önnek bármilyen egyéb terméke van, akkor személyes konzultáción el tudjuk dönteni, hogy tudjuk-e támogatni.