Átalánydíjas rendszerkarbantartás

CEO

Átalánydíjas rendszerkarbantartás

Cégünk egyik fő tevékenysége az ügyfeleinknek nyújtott teljeskörű informatikai szolgáltatás, amelyet egy átalánydíjas szerződés keretén belül végzünk.

A szolgáltatás célja, hogy egy havi kiszámítható költség ellenében, az ügyfeleink egy szolgáltatáscsomagot kapnak, melynek eredményeként informatikai rendszerük, a lehetőségekhez mérten üzembiztosan működik, és a munkatársak szakszerű számítógépes támogatást kapnak.

Ha Önnek, illetve cégének ilyen szolgáltatásra van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, egy megbeszélt időpontban díjmentesen felmérjük az cégük informatikai rendszerét, és testreszabott ajánlatot készítünk.

Szolgáltatásunkat ajánljuk azon cégek részére is, ahol van “belső ember” az informatikai feladatok elvégzésére. Ezen ügyfeleknél segítjük a kolléga munkáját, helyettesítjük, a távolléte esetén, ajánlatokat, javaslatokat teszünk a rendszer működésének javítására, illetve költséghatékonyságára.

Ennek a munkának keretén belül vállaljuk az ügyfelek informatikai rendszerének:

  • hardveres, szoftveres karbantartását
  • a folyamatos működéshez szükséges folyamatok felügyeletét
  • az esetleges rosszindulatú folyamatok felderítését és megszüntetését
  • a működés optimalizálását
  • technikai tanácsadás
  • rendszergazdai képviselet, kapcsolattartás az egyéb technikai szolgáltatókkal
contract-650x350
  • kiszámítható, tervezhető költség
  • karbantartott jól működő informatikai rendszer
  • elsődleges segélyvonal (helpdesk) szolgáltatás
  • teljeskörő működési optimalizálás
  • szakszerű technikai tanácsadás
  • technikai képviselet

Mottó: “Ha az informatikai rendszerrel kevés gond van, nem azt jelenti, hogy a rendszergazda nem dolgozik, hanem azt, hogy jól végzi a munkáját”

Telefonon a 06-1-445-3323 központi ügyfélszolgálati számon, illetve a +36 30 919 1116 mobil telefonszámon.

Emailben a helpdesk@adminsys.hu email címen

Kollégáink reggel 8:00 és délután 16:30 között várják megkeresését.

Amennyiben olyan informatikai problémája merült, melyre a weboldalunkon nem talál megoldást, illetve szolgáltatást, keressen meg minket és egy személyes megbeszélés alkalmával tudunk megoldást nyújtani Önöknek.

Napi szinten támogatunk Dell, HP, Synology, Zyxel és Microsoft termékeket. Természetesen ha Önnek bármilyen egyéb terméke van, akkor személyes konzultáción el tudjuk dönteni, hogy tudjuk-e támogatni.