Egészen kis, akár egy-két fős cégek számára is bizonyos esetekben indokolt szakszerűen megoldani a közös adattárolást, céges levelezés, és ezek szakszerű mentése, továbbá a perifériák (nyomtató, szkenner stb) kiszolgálása.
Sok esetben találkozunk olyan megoldással hogy az egyik munkaállomás van „kinevezve” szervernek és a többi gép az ezen lévő adatokhoz fér hozzá illetve nyomtat a gépen megosztott nyomtatóra. Tapasztalataink szerint ez több problémát is szokott okozni azáltal hogy ezen funkciók csak az egyik géptől függenek, amelyen valaki közben dolgozik is.
Ezen a gépen tárolódnak több éves munka során képződőtt, és e-mail -en érkezett dokumentum (ajánlatok, teljesítés igazolások stb.), és sok esetben sajnos sok esetben ezekről nem készül mentés.
Ezért javasolunk ezen ügyfelek részére egy hálózati adattárolót, amelynek segítségével több felmerülő probléma is megoldható:
– közös adattárolás: az adatok mindig, minden gépről elérhetőek, esetenként távólról is
– a nyomtató is bármely géptől függetlenül használható
– megoldható az folyamatos és automatizált adatok mentése
– adatok visszaállítása sérülés, véletlen, vagy szándékos törlés esetén
– levelezés tárolása, és elérése bárhonnan
Ez a megoldás nem alkalmas:
– hálózati ügyviteli rendszerek (számlázó, könyvelő, raktár és egyéb programok) kiszolgálására
Ha szeretné kipróbálni megoldásunkat, és megoldani az adat, és levelezés tárolási és mentési feladatokat cégénél, kérem kérjen ajánlatot, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.