Felhasználó támogatás

CEO

Felhasználó támogatás

Cégünk szolgáltatásai közül a legnagyobb igény a felhasználói támogatás szolgáltatásunkra van. E szolgáltatás keretén belül, képzett munkatársaink állnak ügyfeleink rendelkezésére, és segítenek telefonos, távasztali vagy helyszíni kiszállás szolgáltatással megoldani a felmerült számítástechnikai problémákat.

Ezáltal az Ön kollégáinak nem kell a rendszer problémáinak elhárításával tölteniük a munkaidőt hanem saját munkájukra tudnak koncentrálni.

Ezt a szolgáltatásunkat nyújtjuk kedvezőbb feltételek melllett átalánydíjas szerződés szerint, illetve eseti ügyfeleink részére is, egyedi elszámolás keretén belül.

A munkánkat precíz nyomkövetéssel végezzük, melyet egy, az általunk támogatott hibajegy kezelő szoftverrel valósítunk meg.

Ezen szolgáltatás igénybevétele mellett javasoljunk a Rendszerüzemeltetési szolgáltatásunkat, mert ez a két szolgáltatás együtt fedi le, egy cégnél felmerülő informatikai problémák kezelését.

contract-650x350
  • segélyvonal (helpdesk) szolgáltatás
  • távoli asztal segítség
  • technikai képviselet
  • oktatás

Mottó: „Segítünk, hogy a számítástechnika probléma helyett munkaeszköz legyen!”

Telefonon a 06-1-445-3323 központi ügyfélszolgálati számon, illetve a +36 30 919 1116 mobil telefonszámon.

Emailben a kapcsolat@adminsys.hu email címen

Kollégáink reggel 8:00 és délután 16:30 között várják megkeresését.

Amennyiben olyan informatikai problémája merült, melyre a weboldalunkon nem talál megoldást, illetve szolgáltatást, keressen meg minket és egy személyes megbeszélés alkalmával tudunk megoldást nyújtani Önöknek.

Napi szinten támogatunk Dell, HP, Synology, Zyxel és Microsoft termékeket. Természetesen ha Önnek bármilyen egyéb terméke van, akkor személyes konzultáción el tudjuk dönteni, hogy tudjuk-e támogatni.